Cum administram proprietatile noastre imobiliare de la distanta

In ritmul in care se desfasoara vietile noastre in ziua de azi, ne vedem de foarte multe ori pusi in situatia extrema de a nu ne putea imparti timpul si eforturile astfel incat sa putem sa administram toate
proprietatile pe care le detinem in mod corect. Prin urmare, cum am putea sa ne asiguram ca timpul pe care il investim in administrarea proprietatilor noastre este folosit asa cum trebuie si ca ne folosim de toate avantajele pe care le-am putea avea?
Deci cum am putea sa ne administram timpul asa cum ar trebui ? Pana acum eram obligati sa alegem ce probleme sa rezolvam prima data, insa cu siguranta trebuie sa existe variante mai bune, nu-i asa ?

Acum aveti o noua posibilitate, aceea de a apela la o agentie specializata care sa se poata ocupa de intretinerea proprietatii dumneavoastra in timpul in care aveti nevoie de administrarea acesteia. Apelati asadar cu incredere !
Doar noi iti putem garanta ca imobilele dvs. vor fi administrate de o echipa profesionista cu experienta din 1998, în acest domeniu, de o firma cu un portofoliu mare de imobile in administrare, cu servicii la standarde europene de calitate si la tarife avantajoase.

Pentru administrarea imobilului dvs. va oferim urmatoarele activitati:
• Sprijin la inchirierea imobilului dvs, cautarea selectiva de chiriasi pentru imobilul dvs., la chiriile cele mai bune de pe piata;
• Incheierea contractului de inchiriere cu clauze foarte avantajoase pentru dvs. (Avocatii nostri ajustand mereu contractele, conform legilor in vigoare);
• Incheierea de procese verbale de predare / primire a imobilului, a mobilierului si a utilitatilor;
• Incasarea chiriilor;
• Gestionarea sumelor de bani incasate, efectuarea cheltuielilor necesare si raportarea corespunzatoare;
• Transferuri banesti in tara si în strainãtate;
• Verificarea si plata facturilor (intretinere, apa, energie electrica, gaz, telefon, TV, internet, cablu), a impozitelor si a taxelor catre Administratia financiara,Primarie, ANAF, etc.
• Asigurarea de personal specializat in functie de situatiile aparute (instalator, electrician, zidar, zugrav, contabil, avocat etc.);
• Administrarea contractelor de întretinere pentru instalatiile detinute in imobile (gaz, energie, apa-canal, TV, internet);
• Asigurarea imobilului si urmarirea incasarii despagubirilor;
• Reprezentarea intereselor proprietarului fata de terti (autoritati publice, societati de furnizare a utilitatilor, asociatii de proprietari etc.);
• Reprezentarea fiscala;
• Administrarea documentelor care atesta proprietatea imobilului (extrase CF, contracte, alte documente);
• Vizitarea regulata a imobilului;
• Administrarea lucrarilor de renovare a imobilului si amenajare a acestuia in functie de dorintele proprietarului;
• Obtinerea de aprobari, modificari de contracte utilitati (telefon, energie electrica) la inchirierea imobilului catre persoane juridice;
• Urmarirea comportarii in timp a constructiei, verificarea si evaluarea starii generale a imobilului;
• Inspectarea imobilului, a starii lui si preluarea acestuia de la chirias, la terminarea contractului de inchiriere;
• Servicii conexe cu scop de valorificare optima a proprietatii (retusari, amenajari, relocari, utilari, curatenie, menaj, paza etc.).

Comments are closed.

Translate »