Ce inseamna auditarea chiriei, suprafetei si relocarea sediului / spatiului / biroului tau?

Este un serviciu nou pe care ti-l oferim in vederea optimizarii valorii chiriei pe care o platesti pentru sediul, spatiile comerciale si pentru birourile inchiriate momentan de firma ta, sau de tine personal, in care iti desfasori activitatea.

Deasemenea, acest serviciu vinea in sprijinul tau, in vederea eficientizarii si optimizarii suprafetei spatiului / biroului inchiriat momentan de firma ta.

Noi vom identifica spatiile / birourile luate, momentan, in chirie de tine si vom face un audit, o analiza a valorii chiriilor platite si a suprafetelor inchiriate.

Solutia oferita de noi este RELOCAREA spatiului / biroului actual astfel:
– Relocarea din spatiul / biroul actual cu o chirie mare intr-un spatiu / birou similar din punct de vedere calitativ, dar cu o chirie mai mica.
– Relocarea din spatiul / biroul actual intr-un spatiu / birou mai bun din punct de vedere calitativ la aceeasi chirie sau chiar la o chirie mai mica.
– Relocarea din spatiul / biroul actual, cu o suprafata mare, intr-un alt spatiu / birou cu o suprafata mai mica in vederea micsorarii chiriei, in cazul restrangerii activitatii.
– Relocarea din spatiul / biroul actual, cu o suprafata mai mica, intr-un alt spatiu / birou cu o suprafata mai mare, in cazul extinderii firmei tale.
– Relocari din alte localitati in Timisoara, sau din Timisoara in alte localitati.
– Renegocierea cu proprietarul a chiriei actuale la o valoare mai mica.

Iti garantam ca in urma auditarii chiriilor tale, prin relocare sau renegocierea chiriei cu proprietarii, vom reusi sa obtinem pentru tine insemnate castiguri financiare, precum si un plus de imagine si de eficienta pentru firma ta.