Servicii administrari
Daca aveti un apartament, o casa / vila sau un spatiu comercial de care nu puteti sa va ocupati din diverse motive, Agentia Imobiliara CARTIER-RHM Timisoara, va poate ajuta cu serviciile de administrare. Aceste servicii se adreseaza in special persoanelor care au unul sau mai multe imobile de care nu se pot ocupa deoarece:
- Sunteti plecati in strainatate sau in alte localitati;
- Sunteti cetateni straini investitori in Timisoara;
- Sunteti investitori in imobiliare care nu au timp sau energie sa se ocupe de acestea;
- Sunteti firme cu mai multe proprietati si care nu au personal calificat pentru administrarea de imobile.
Doar noi iti putem garanta ca imobilele dvs. vor fi administrate de o echipa profesionista cu experienta din 1998, in acest domeniu, de o firma cu un portofoliu mare de imobile in administrare, cu servicii la standarde europene de calitate si la tarife avantajoase.
Pentru administrarea imobilului dvs. va oferim urmatoarele activitati:
– Sprijin la inchirierea imobilului dvs, cautarea selectiva de chiriasi pentru imobilul dvs., la chiriile cele mai bune de pe piata;
– Incheierea contractului de inchiriere cu clauze foarte avantajoase pentru dvs. (Avocatii nostri ajustand mereu contractele, conform legilor in vigoare);
– Incheierea de procese verbale de predare / primire a imobilului, a mobilierului si a utilitatilor;
– Incasarea chiriilor;
– Gestionarea sumelor de bani incasate, efectuarea cheltuielilor necesare si raportarea corespunzatoare;
– Transferuri banesti in tara si in strainatate;
– Verificarea si plata facturilor (intretinere, apa, energie electrica, gaz, telefon, TV, internet, cablu), a impozitelor si a taxelor catre Administratia financiara, Primarie, ANAF, etc.
– Asigurarea de personal specializat in functie de situatiile aparute (instalator, electrician, zidar, zugrav, contabil, avocat etc.);
– Administrarea contractelor de intretinere pentru instalatiile detinute in imobile (gaz, energie, apa-canal, TV, internet);
– Asigurarea imobilului si urmarirea incasarii despagubirilor;
– Reprezentarea intereselor proprietarului fata de terti (autoritati publice, societati de furnizare a utilitatilor, asociatii de proprietari etc.);
– Reprezentarea fiscala;
– Administrarea documentelor care atesta proprietatea imobilului (extrase CF, contracte, alte documente);
– Vizitarea regulata a imobilului;
– Administrarea lucrarilor de renovare a imobilului si amenajare a acestuia in functie de dorintele proprietarului;
– Obtinerea de aprobari, modificari de contracte utilitati (telefon, energie electrica) la inchirierea imobilului catre persoane juridice;
– Urmarirea comportarii in timp a constructiei, verificarea si evaluarea starii generale a imobilului;
– Inspectarea imobilului, a starii lui si preluarea acestuia de la chirias, la terminarea contractului de inchiriere;
– Servicii conexe cu scop de valorificare optima a proprietatii (retusari, amenajari, relocari, utilari, curatenie, menaj, paza etc.).
Daca v-am convins de avantajele oferite de Agentia Imobiliara CARTIER-RHM Timisoara, va rugam sa completati formularul de la DORESC ADMINISTRARE. Va multumim.