GDPR Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Administrarea proprietatilor imobiliare cu ajutorul agentiilor imobiliare

Pentru multi dintre noi, agentiile imobiliare se ocupa de o gama restransa de servicii, cum ar fi vanzarea sau inchirierea de imobiliare, de la vanzarea de apartamente sau de case si pana la inchirierea acestora.
Cartiere rezidentiale sau apartamentele aflate la vanzare pe piata in orice moment insa nu sunt singurul domeniu de activitate de care se ocupa o agentie
imobiliara si trebuie sa fie un fapt mult mai cunoscut acest aspect, deoarece in general tindem sa ratam ocazia de a ne usura viata prin apelarea la unele
servicii mai putin cunoscute – tocmai din cauza faptului ca nu stim ca acestea exista.

O agentie imobiliara ne poate ajuta in cazul in care nu cunoastem piata imobiliara, cand dorim sa cumparam un apartament sau o casa insa nu stim cum sa procedam
si cum sa abordam problema, oferindu-ne consultanta imobiliara si ajutandu-ne sa nu fim pacaliti.
De asemenea, o agentie imobiliara poate sa ne ofere servicii de administrare sau de administrare de la distanta a proprietatilor noastre si ne poate scuti
de foarte multe batai de cap.

Pentru administrarea imobilului dumneavoastra agentia noastra imobiliara va poate ajuta cu foarte multe servicii precum:

• Sprijin la inchirierea imobilului dvs, cautarea selectiva de chiriasi pentru imobilul dvs., la chiriile cele mai bune de pe piata;
• Incheierea contractului de inchiriere cu clauze foarte avantajoase pentru dvs. (Avocatii nostri ajustand mereu contractele, conform legilor in vigoare);
• Incheierea de procese verbale de predare / primire a imobilului, a mobilierului si a utilitatilor;
• Incasarea chiriilor;
• Gestionarea sumelor de bani incasate, efectuarea cheltuielilor necesare si raportarea corespunzatoare;
• Transferuri banesti in tara si în strainãtate;
• Verificarea si plata facturilor (intretinere, apa, energie electrica, gaz, telefon, TV, internet, cablu), a impozitelor si a taxelor catre Administratia financiara,Primarie, ANAF, etc.
• Asigurarea de personal specializat in functie de situatiile aparute (instalator, electrician, zidar, zugrav, contabil, avocat etc.);
• Administrarea contractelor de întretinere pentru instalatiile detinute in imobile (gaz, energie, apa-canal, TV, internet);
• Asigurarea imobilului si urmarirea incasarii despagubirilor;
• Reprezentarea intereselor proprietarului fata de terti (autoritati publice, societati de furnizare a utilitatilor, asociatii de proprietari etc.);
• Reprezentarea fiscala;
• Administrarea documentelor care atesta proprietatea imobilului (extrase CF, contracte, alte documente);
• Vizitarea regulata a imobilului;
• Administrarea lucrarilor de renovare a imobilului si amenajare a acestuia in functie de dorintele proprietarului;
• Obtinerea de aprobari, modificari de contracte utilitati (telefon, energie electrica) la inchirierea imobilului catre persoane juridice;
• Urmarirea comportarii in timp a constructiei, verificarea si evaluarea starii generale a imobilului;
• Inspectarea imobilului, a starii lui si preluarea acestuia de la chirias, la terminarea contractului de inchiriere;
• Servicii conexe cu scop de valorificare optima a proprietatii (retusari, amenajari, relocari, utilari, curatenie, menaj, paza etc.).

Comments are closed.

Translate »